دکتر محمد علی عبدالله زاده

"محمدعلي عبداله زاده" دقايقي پس از مشخص شدن آراي حوزه ي انتخابيه و مسجل شدن راهيابي وي به مجلس نهم ، با حضور در فرمانداري طبس از تلاش دست اندركاران برگزاري انتخابات تشكر كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري طبس ، بامداد 13 اسفند ماه در نشستي كه در فرمانداري برگزار شد، "يوسف وهابي كاركنده" معاون فرماندار طبس با تبريك به عبداله زاده براي كسب بيشترين آراي مردم در حوزه ي انتخابيه فردوس ، طبس ، بشرويه و سرايان، گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ثمره ي خون هزاران شهيد است كه با تلاش امام راحل (ره) شكل گرفت و به وسيله رهبر معظم انقلاب هدايت مي شود و به عنوان يك امت اسوه و الگو در جهان مي درخشد و بي شك حماسه ي بزرگ انتخابات در سطح كشور باعث تقويت بنيان اين نظام شد.

رييس هيأت بازرسي انتخابات افزود : با توجه به تأكيد مقام معظم رهبري ، در وهله ي اول در انتخابات حضور گسترده ي مردم مد نظر بود و در مرحله ي دوم، انتخاب اصلح اهميت داشت.

وهابي اضافه كرد : هر فردي از كانديداها كه توسط شوراي نگهبان تأييد صلاحيت شد، داراي مشروعيت است و مقبوليت او با رأي و تأييد مردم ايجاد مي شود.

وي تصريح كرد : مشاركت بالا و گسترده مردم در انتخابات يك موفقيت و پيروزي بزرگ بود.

محمدعلي عبداله زاده نامزد منتخب مردم در نهمين دوره ي انتخابات مجلس شوراي اسلامي نيز طي سخناني از تلاش هاي دست اندركاران انتخابات و تمامي كساني كه در شورآفريني در انتخابات تأثير داشتند و نيز حضور گسترده مردم در اين حماسه ي ملي تشكر كرد و افزود : مشاركت وسيع ملت ايران در انتخابات با لبيك گويي همگاني به پيام و فرمان مقام معظم رهبري بود و رأيي كه مردم به هر فردي دادند،رأي به نظام و خون شهدا و اصول و راه امام و رهبري و تبعيت از مقام معظم رهبري بوده است.

وي بر لزوم وحدت و انسجام نيروهاي وفادار به انقلاب با محوريت تبعيت از ولايت تأكيد كرد و خاطر نشان ساخت : مردم از ما و تمامي مسئولان خواستار تبعيت از مقام معظم رهبري و پيروي از راه شهدا و امام و رهبري هستند و اين تعهد را مي دهيم كه در اين مسير باشيم و در اين مسير حركت كنيم و اصولگرايي را در قول و عمل و رفتارمان به مردم نشان دهيم.

گفتني است محمدعلي عبداله زاده با كسب 43 هزار و 198 رأي حايز بيشترين آرا در حوزه ي انتخابيه فردوس ، طبس، بشرويه و سرايان شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار